Bästa/sämsta händelserna 2013

Bästa händelserna 2013:

  • En otroligt bra tävlingsstart på året! - Vi red LA:P1 och debuterade FEI Inledande på godkänt resultat. Det blev inga placeringar men det var en bra känsla i båda klasserna!
  • Jag var på Kyra K clinic med Ida! - Det var superintressant och jag lärde mig en hel del!
  • Träna ett antal gånger med d-ponnysarna och storhästarna som är med i laget Future Young Dressage.
  • Fick SM-Kval! - På en av de bästa meetingen i hela mitt liv lyckades vi få ett kval till SM
  • Många roliga meeting
  • Fotografering med Gabrielron.com
  • Besökte Hong Kong med julia - Det var verkligen fint och varmt där!
  • Fick mitt super efterlängtade objektiv!!
  • Vann Bästa Horsemanchip uppe i jönköping!
  • Kom in på skolan jag ville och träffade vänner för livet! - Jag ångrar inte en sekund att jag valde denna skola. Jag har träffat en del av de finaste människorna i mitt liv där!

 

 

Sämsta händelserna 2013:

  • Vår hund blev svårt sjuk så i år förlorade vi vår hund! - Jag har växt upp med den fantastiska hunden och nu när han inte än med mig har jag ett stort hål i hjärtat!
  • Falsterbo horse show shoppingen! - Vad var det?! Det var en jättebra dag där med alla fina dressyrponnysar och hästar! Men där var ju verkligen ingenting jag ville ha med mig hem den gången!
  • Har inte varit så flitig här på bloggen! - Sedan jag började på gymnasiet har jag haft så otroligt mycket att göra så att jag inte hunnit med bloggen alls. Jag hoppas att jag lyckas planera in bloggen nu bra när skolan börjat igen.
  • Pee Wee ute på annons! - Ja det var ju dags.. men det värsta som finns är att vara tvingad till att sälja sin bästa vän!
Ordet för detta året är lärorikt! Jag har sagt det innan, men säger det igen. Detta året har haft tuffa stunder men även väldigt många bra! Som ni ser så finns där ju mycket mer bra saker som hänt detta året än de dåliga. Och det är ändå bara de allra bästa jag fått plocka ut så att det inte skulle bli för mycket!

Puss på 2013

Blir två bilder på min saknade hund ♥

Kommentarer
Anonym skriver

Vilket gymnasie går du på?
Jättebra blogg!! :-)

Svar: Jag går på Katedralskolan i lund! tack så mycket :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-09 // 10:42:17
Anonym skriver

Hej! Kan inte du ha en frågestund? Hade varit jättekul! :) läser din blogg varje dag!

Svar: jo absolut! Hade det det för ett litet tag sedan, så jag kommer vänta lite med det! Men det kommer att dyka upp det kan jag garantera dig.Åh vad roligt att höra! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-09 // 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0