Dagens planer!

Just nu sitter jag på lektion i skolan. Jag är verkligen supertrött så jag har svårt för att koncentrera mig...
 
Tänkte därför bara skriva lite snabbt här på bloggen vad som är mina planer idag. 
Idag ska jag skynda mig snabbt hem för att åka ut till stallet och rida Pee Wee och fixa där. Jag har inte varit där "på riktigt", haha, eller varit där och verkligen lagt tid på henne sedan i lördags tror jag så det känns verkligen som det är dags. Så mitt samvete kan lugna sig ;) 
 
När jag har varit i stallet idag ska jag hem och skriva som satan på mitt arbete. Satt 4 timmar i sträck igår och skrev men jag har ändå 2/3 av arbetet kvar! Jag vill gärna bli klar med hela arbetet imorgon så det blir att jobba på som gäller!
 
Så, helt enkelt så kommer min eftermiddag att vara en riktigt typisk eftermiddag för mig.
Såg även att det kom in en önskning om att jag ska skriva en typisk dag i veckorna ser ut för mig och hur jag gör för att hinna med allt. Så det lovar jag kommer att komma upp snart också! 
Jag blir verkligen glad när ni kommer med förslag på saker jag ska skriva!
Bjuder på en halvkonstigbild från fotograferingen i helgen där jag är påväg att resa mig upp och mamma fortsätter att fota! haha

Kommentarer
Anonym skriver

Hej! Din blogg är verkligen superbra! Läser den varje dag! Ska bli jättekul att läsa om hur en vanlig dag ser ut för dig! :) mkt inspirerande! :)

Svar: Vad glad jag blir över att du gillar min blogg, alltid roligt med sådana peppande kommentarer! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-14 // 16:16:33
Anonym skriver

Hej Frida jag har kollat in din blogg ett tag nu och den är super schyst! Gillar att du verkligen satsar på allt som du själv har sagt. Du sa att du ville ha skrivtips och jag har sett namnet fredrik ett par gånger. Vem är det?
Kram :)

Svar: Tack så mycket, roligt att du gillar min blogg!! Fredrik är en kille som betyder mycket för mig :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-14 // 16:34:24
Anonym skriver

Hej! Jag verkligen älskar din blogg! Så himla inspirerande! Tävlar också dressyr så om vi nån gång är på samma framridning så ska jag säga det till dig! Kram!

Svar: Hej, tack så jättemycket! vad glad jag blir! Åh vad roligt, det får du gärna göra :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-14 // 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0