Dagens ridpass!

I dagens ridpass var det bara fokus på att Pee Wee skulle vara avslappnad, vilket hon verkligen var! 
Pee Wee var jättemjuk och fin redan från början, och nu äntligen börjar jag känna som ryttare att hon börjar komma till freds. Jag har börjar komma på den "mjuka" tekniken där hon verkligen blir avslappnad, det som återstår nu är att komma igång och lyckas sätta press på henne i det här lugna och fredfulla. haha, jag försöker hitta så att det blir bra för oss båda utan att någon av oss två tonårstjejer blir surisar! ;) 
Pee Wee var i alla fall jättefin idag och jag känner att jag börjar komma åt henne på ett annat vis, spännande att se vad som händer sen tycker jag!
 
Pappa följde med och hjälpte mig i stallet idag, så efter jag ridit klart gick vi ut och tog någon bild!
 
 

Kommentarer
Anonym skriver

Va fin hon ser ut! En fråga - vad har du för träns till Pee Wee? :)

Svar: tack så mycket! Pee Wees tränas är blandat på alla möjliga sätt och vis. Vi har fått köpa delar från olika affärer där man kan hitta det minsta för hon har så otroligt litet huvud. Så det kan jag tyvärr inte svara på :/ Hennes pannband är i alla fall från marietorp och så har jag ett helt vanligt bett på henne :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-19 // 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0