Dagens träning!

Dagens träning idag gick bra! Jag hade lite svårt för att göra mitt bästa hela tiden då jag är rätt slut i kroppen.. Inatt har jag sovit på toan för att jag har mått illa hela tiden. Men det hindrar mig inte från att träna!
 
Idag fick vi mest fokusera på mig. Jag drar gärna upp min vänstra axel och släpper ut den så att Pee Wee kan gå på sne för att det inte ska bli lika jobbigt för henne. Så fort jag får min axel på plats får Pee Wee en helt annan form och blir superfin!
Jag var dock lite spänd i mina armar idag och bromsade gärna i rörelser. Men jag tror faktiskt att det berodde mycket på att jag inte orkade hänga med och bromsade för att göra det lite lättare för mig själv.
Så fokuset låg på mig idag och när jag slappnade av blev Pee Wee helt stadig.
 
Pappa fick några fina bilder i trav som jag tänkte slänga upp här lite senare under kvällen, glöm inte att kika in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0