En trött Frida!

Usch vad trött jag är.. Jag vill bara krypa ner i sängen och sova djupt i 9-10 timmar. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist!
 
Idag har jag varit i stallet och ridit Pee Wee. Det gick sådär. Hon var ganska stel och spänd, och hon ville titta på allt annat i ridhuset. Kan ju dock inte förvänta mig att hon känns 100 när det är så kallt ute och hon inte blivit ordentligt riden sedan i lördags.. Aja, i slutet frusta hon mycket i alla fall, så om inget annat så blev hon ju lite avslappnad. I övrigt var det ett skitpass, haha!
Jag har lagt väldigt mycket fokus på mitt arbete i skolan, och det är inte slut än. Ska sitta hela kvällen ikväll och sen får vi se om jag har något kvar. Hoppas att jag blir i stort sett klar för då har jag tid att titta igenom det igen på fredag innan det ska lämnas in. Hade varit skönt att bli klar idag så att jag kan koncentrera mig på mitt andra arbete som ska vara inne på söndag.. Många bollar i luften just nu!
 
Tänkte i alla fall skriva upp lite snabbt hur resten av min vecka kommer att se ut, mest för min egen skull, men såklart även för de som tycker att det är intressant att läsa!
  • Idag: Skola såklart, stallet och plugga resten av kvällen.
  • Torsdag: Först skolan såklart och sen ska jag och Emelie verkligen sätta oss ner och plugga i någon timme. Efter det bror det på hur långt jag kommit med allt och hur trött jag är, annars åker jag ut till Pee Wee och rider henne lite lösgörande. Hade behövts egentligen, men som sagt bror det helt på mina arbeten och hur mycket jag får gjort ikväll!
  • Fredag: Sista dagen i skolan för denna veckan och det ska jag fira med att åka hem och rida Pee Wee och sen träffa tjejerna och ha myskväll med film och god mat! Kommer bli supermysigt!
  • Lördag: Stiga upp tidigt och åka ut till stallet då Pee Wee ska skos. Sen ska hon bli riden och efter det blir det snabba ryck hem och göra vid sig för att sen åka på kalas. 
  • Söndag: Förhoppningsvis kan jag få sova (?!), i alla fall i mer än 6 timmar. När jag vaknar sen ska jag ut till stallet och rida. Efter det blir det hem och skriva det sista på mitt arbete innan tiden går ut! 
Som ni ser har jag full rulle och jag känner mig faktiskt väldigt stressad.. Och detta är bara början på terminen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0