Extremt besviken och arg!

fyf*n vad jag är besviken.. Hur kunde jag veta att dom skulle ställa in operationen?!
 
När vi kom dit fick vi börja med att vänta i 25 min på att få komma in. Väldigt frustrerande då dom själva skrivit i pappret att det är viktigt att repektera tiden. När vi väl kom in började dom med att kolla mitt öga, dom läste igenom alla journaler eller alla papprena efter alla 237092760362 gånger vi har varit där och kollat, men fortfarande kan dom inte komma överens om vad det är i mitt öga! 
5 år, det har gått 5 år sen senast och äntligen skulle jag få operera bort den äckliga saken som både skaver och kliar, men vad gör dom? jo, dom ställer in! AAH, jag blir snart galen!! Alla läkare har olika åsikter så nu väljer dom att skicka mig till andra speciallister i lund för att de också ska kolla. Det känns som om att jag aldrig kommer få bort det..
 
Jag var superledsen när jag gick där ifrån. Vi har undersökt det såå många gånger och väntat i 5 år och äntligen ger dom mig klartecken på operation, dom gav mig förhoppningar om att jag äntligen skulle få slippa det kliande skitet. Men så klart ställer dom in det. Hur kunde jag känna det på mig?
Lyckan som uppstod när man fick hem detta i brevlådan..! 
 
Nu har jag dessutom missat ett jätteviktigt prov helt i onödan som jag kommer få göra om i MARS på en studiedag när alla andra är lediga. Jag är verkligen skitarg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0