Fota

Idag blir det förhoppningsvis lite nya bilder! Jag och mamma hade tänkt ta lite bilder här hemma så vi får se om det blir något bra. Jag har inte blivit fotad på hur länge som helst, så det känns nästan som att jag glömt "hur man gör", haha! Men aja, något bra hoppas jag att det blir!
 
Idag ska jag även ut till stallet och mocka ut hos Pee Wee och även rida ett dressyrpass på henne. Igår red jag bara ett joggingpass på henne då det hade regnat hela dagen och hon frös jättemycket så jag ville inte pressa henne. Men idag hade jag tänkt rida henne lite mer ordentligt!
Fyfasen vad trött jag är på detta vädret nu! Det bara regnar och regnar och det blir så lerigt ute i stallet. Jag vill MYCKET hellre att det kommer snö nu i så fall än att det ska fortsäta såhär, usch!
 
I övrigt idag ska jag sitta och skriva ett arbete. Jag har ett stort arbete i samhälle som ska vara klart snart, så jag måste komma igång ordentligt nu!
 
Ha det bäst 

Kommentarer
Dressyrnörd skriver

Hej! Hur brukar du göra när du planerar din dag? Typ med läxor och stallet och så? Är du i skolan, gör läxor, åker till stallet. Eller gör du läxorna när du varit i stallet? Ja, hur går en vanlig vardag till ? :)

Svar: det kan jag skriva i ett inlägg! tack för tipset :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-12 // 11:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0