Godmorgon!

Varför vaknade jag kl 8 idag?! Så irriterande. När man väl får sova länge så går det inte..
 
Idag ska min dag bestå av plugg i alla fall! Jag har företagsekonomi-prov på måndag som jag måste börja plugga till.. Jag har bara idag på mig att plugga in allt tills på måndag, för imorgon ska vi ha gäster för att fira min syster som fyller år. Panik hej..
Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med Pee Wee idag. Hade ju tänkt att jag skulle rida dressyr, men jag tror inte att jag hinner med det. Vi får se! Vill ju helst inte att hon ska vila flera dagar i rad nu när hon går så otroligt bra. Åh beslutsångest, rida? plugga?
 
Jag har några önskemål på inlägg som jag ska skriva, jag ska bara ha tiden till att skriva lite mer sådana "djupa" inlägg. Så jag tänkte bara höra om det finns något annat ni vill läsa om sålänge? Uppskattar verkligen tips! Det vet ni
 
 

Kommentarer
lisa skriver

Har du någon pojkvän?

Skrivet: 2014-01-25 // 08:54:34
Anonym skriver

Jag vill VÄLDIGT GÄRNA se vad du har för utrustning till Pee Wee! :) dvs vad du har för sadel, träns, vad du brukar ha för ländtäcke, hur många träns du har, vad du har för stövlar osv :)

Svar: det ska jag fixa! :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-25 // 10:32:17
Anonym skriver

Jag skulle vilja veta hur du sminkar dig när du ska till skolan :) och var du brukar köpa dina kläder och vad du brukar titta efter :)

Svar: det ska jag fixa ett inlägg om :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-25 // 10:32:59
Anonym skriver

Hur äter och/eller tränar du för att vara så smal? menar fint smal såklart! :)

Svar: tack! det kan jag skriva :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-25 // 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0