Godmorgon!

Idag är det egentligen första dagen i skolan men inatt har jag mått super dåligt! Det har kännts som om att någon kört över mig med en lastbil eller något. Så idag ligger jag hemma i min varma säng och kollar på Paradise Hotel.
Det enda jag längtar efter idag är att få träffa mina fina äkta vänner och krama om min fina lilla ponny!
Men vi får se hur långt jag kommer med min feber.. 
 
Nu hade jag tänkt gå och göra mig en rejäl frukost och efter det ska jag skriva lite tidsinställda till bloggen!
Time to move on
mina finisar ♥

Kommentarer
Anonym skriver

Hej! Om du har tid över idag när du är sjuk så hade det varit kul att läsa om vad du gillar för utrustning på häst och ryttare och vad du inte gillar. Ex. färger, bling, träns och sånt! Krya på dig!

Svar: bra idé! Kommer nog inte hinna med det idag, men jag lovar att det kommer dyka upp! Tack för tipset :)
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-08 // 11:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0