Jag har inte förstorat mina läppar.. är ni galna eller?

Jag har INTE förstorat mina läppar, haha! 
Jag vaknade i morse med en stor förkyldningsblåsa eller munsår, eller vad ni nu vill kalla det, och min överläpp var enormt svullen! Det såg ut som om den skulle explodera! Haha, jag själv tyckte då att det såg jätteroligt ut och bestämde mig för att skämta lite. Till min förvånging så är det OTROLIGT många som gått på det. Det syns ju på bilderna att jag har något konstigt på min läpp?!
Jag kan i alla fall lugna er med att säga att jag INTE har förstorat mina läppar, jag skulle ALDRIG få förstora mina läppar och jag skulle ALDRIG få för mig själv att förstora mina läppar!! NÅGONSIN
 

- PEACE GOTT FOLK
kolla på mitten av min överläpp och känn er lugna
lättlurade var ni allt, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0