Make over del 2

Nu är äntligen Pee Wees make over del 2 klar ;) Idag har jag klippt man, öron och panlugg så nu börjar man känna igen min tävlingshäst på riktigt! 
Jag ryckte Pee Wees man och jag tyckte faktiskt att det blev bra. Dock tycker jag personligen om den ryckta manen mer när det har gått några dagar, det ser så jämt och löjligt ut när den är helt nyfixad, haha!
 
aja, idag var Pee Wee i alla fall jättefin att rida. Igår tränade vi bara på att jag skulle slappna av i min ridning, så jag fortsatte att träna på det idag med. Egentligen skulle jag inte ridit idag, men febern hade lagt sig och jag var så sugen på att träna och göra något, så jag kunde inte hålla mig borta från att hoppa upp i sadeln!
I slutet av dagens ridpass blev Pee Wee jättefn och jobbade verkligen genom bakbenen och ryggen. Fiiin ponny och nöjd ryttare!
 
Manen före:
manen efter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0