Mina planer för Pee Wee 2014

Det är många som undrar hur det går med Pee Wee och hur jag har tänkt mig detta året eftersom hon är till salu, så jag tänkte att jag skulle ta ett inlägg till att skriva det eftersom det var en önskan.
Vi har haft ett antal duktiga ryttare som har varit och testat henne men just nu är det lite lugnt på säljningsfronten, hon är till salu, men vi ska fixa ny annons på hästnet med ny film och ny text. Det ligger på schemat!
 
Mina planer för Pee Wee i år är att bara köra på. Så länge hon ägs av mig så kommer jag satsa fullt ut! Det finns inget som hindrar oss från det. Bara för att hon är till salu tänker jag inte satsa mindre och "ta det lite lugnt" och gå ner i klasser. Icke! Precis tvärt om faktiskt! Jag kommer satsa ännu mer och vi ska försöka prestera så gott det bara går! Under tiden jag tränar henne inför tävlingar och är ute på meetings kommer Pee Wee kommer att ligga ute på annons hela tiden där vi emellanåt kommer att uppdatera prestationer och filmer för att man ska få en bild av henne i "just nu"-läget. 
Det är absolut ingen hast med att hon måste bli såld för det är otroligt viktigt för oss att hon kommer till det bästa hemmet hon kan få med en gullig liten ryttare som ger henne den kärlek hon behöver.
 
Mina tävlingsmål detta året är att prestera så bra som möjligt. Pee Wee är en så otroligt fin ponny som har mycket att ge och förra året så påverkade mina nerver oss väldigt mycket och förstörde lite för vår prestation. Jag var så uppe i varv och kände sådana krav för att jag var i toppen med alla andra fina ponnys. I år ska dock inte mina nerver försöra för oss. Jag är verkligen taggad på vårt tävlingsår tillsammans 2014 och det ska bli så galet roligt att få visa upp henne. Jag ska snart få visa upp min fina ponny på tävlingsbanan igen efter vinteruppehållet.
Jag känner mig inte alls nervös eller pressad av mig själv, utan jag känner snarare en lättnad och längtan efter att få ge mig ut på banan igen!
 
Det var även någon som undrade om Pee Wee kommer att lånas ut om hon inte blir såld och det kan jag svara nej på direkt. Pee Wee kommer aldrig att lånas ut kan jag säga! Det är jag som kommer att rida henne och ta hand om henne tills hon blir såld.
Mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0