Nu kör vi igång 2014 på riktigt!

Nu har skolan kört igång på riktigt! Vi har redan mycket framför oss nu och allt börjar redan nästa vecka!

 

Sedan jag började gymnasiet har jag haft väldigt svårt för att hinna med allt! Jag har till exempel inte hunnit fota något, varken mig själv eller Pee Wee, och enligt mig ska en blogg ha nya och fräscha bilder hela tiden. Det gjorde mig väldigt otaggad på att blogga och det blev inte bättre av att vi hade så väldigt mycket i skolan! Jag kan ju inte precis påstå att denna terminen kommer bli lättare då det sätts betyg till sommaren och det kommer dyka upp massa nationella prov. Alltså måste jag satsa fullt ut i skolan och även satsa stenhårt på min och Pee Wees tävlingstermin som börjar i början av februari! Det finns inget annat liksom, det är ett MÅSTE!

 

Jag älskar att blogga, berätta och visa saker om mig själv och Pee Wee, skriva om saker som händer i min vardag. Jag tycker att det är super roligt! Men bloggen blir tyvärr lidande när allt annat kommer runt om kring. Jag ska dock göra mitt allra bästa för att hålla den vid liv då den säsongen som kommer nu blir den roligaste för er att läsa om nu när tävlingar o.s.v kommer igång! 

 

Jag har inga planer alls på att ta en paus när det kommer till bloggen då jag fått en superduper bra respons sedan jag startade upp den nu under lovet igen! Vilket glädjer mig massor! Som sagt så kommer jag satsa allt detta året och det gäller även bloggen. Dock så lovar jag inte att allt kommer vara så intressant vissa perioder då det kanske är mycket i skolan och så, och då får tyvärr bloggen prioriteras sist.

 

Dock har jag planerat nu en liten tid framöver, så jag har koll på allt och hinner med allt. Jag hade tänkt att jag ska börja med mina skolarbeten i tid.. Haha, det låter väl alltid så efter ett lov? Men jaja, jag ska i alla fall mena det och göra det så gott jag bara kan! Inga latheter här inte!

 

Med detta sagt så ska jag sätta mig ner och skriva en av alla mina uppsatser jag fått, nu kör vi igång 2014!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0