Nyår!

Hoppas alla har haft en bra nyårsafton?!
 
Jag själv hade super roligt tillsammans med alla fina vänner, det blev en bra början på det nya året måste jag säga!
Vi kom inte hem förens vid 4 och va i säng vid kl 5 så vi har sovit fram till kl 1 idag och kom till stallet vid kl 3. 
Idag var jag helt slut och bestämde mig därför för att bara gå lite med Pee Wee i ridhuset. Hon fick vila i måndags och har bara skrittats nu tisdag-onsdag, så imorgon är det dags att börja träna igen! 
Istället för att rida idag så mockade jag ut och la in massa ny spån o.s.v i boxen så hon får det mysigt och gott inatt! När jag var klar där åkte jag hem och fixa mig för att åka till fredrik och titta på film, mysigt!
 
Imorgon kommer min dag bestå av plugg och tröning med Pee Wee. Jag måste verkligen börja skriva mina arbeten nu, för jag har inte haft tid till att göra det innan! Måste snabba mig så jag får det gjort! 
 
Vi hörs mer imorgon bloggen och gott nytt år till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0