Pee Wees schema denna veckan!

  • Måndag – Ridas dressyr i ridhuset
  • Tisdag – Dressyr i ridhuset igen. Jag troooor att jag bara ska arbeta henne i skritt och trav, för jag har jobbat henne väldigt mycket i galoppen på senaste tiden. Det är ju bra om hon kan få en liten vila från galoppen och träna lite andra muskler i traven istället.
  • Onsdag – Pee Wee får vila
  • Torsdag – Dressyrträning för Helena
  • Fredag-söndag – Får se lite vad jag kommer göra med henne där. Hade egentligen behövt träna henne inför tävlingen nästa vecka, men eftersom jag opereras så får vi se vad jag får göra.

Såhär ser Pee Wees träningsvecka ut. Jag hoppas ju såklart att jag får rida henne hela helgen men vi får se. Jag vet ju ingenting om operationen, den kanske är super liten så jag kan rida senare samma dag. Eller så är den lite större och jag måste ta det lugnt i helgen eftersom det finns mycket bakterier i stallet. Aja, tror inte att den är särskilt stor och jag hoppas inte att den hindrar mig från att rida i någon dag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0