Skönt!

Nu har jag skrivit klart mitt prov och är ledig resten av dagen. Provet kändes väldigt bra, så vi får hoppas att resultatet blir därefter! 
Nu ska gymma med min syster i Lund och efter det ska jag hem och träna för Helena med Pee Wee. Älskar att träna, finns det något bättre? 

Imorgon börjar skolan på riktigt så förhoppningsvis är jag trött ikväll efter all träning så jag kan sova. För det gick inte inatt kan jag säga!
Bara för att detta inlägget handlade så mycket om träning så får ni en bild på min goda Caesar sallad som jag gjorde igår ;) 

Kommentarer
Nicole skriver

Jättebra blogg! Läser den varje dag! Rider också dressyr och den här bloggen inspirerar mig! :) kram!

Svar: åh tack så mycket! vad glad jag blir! :) kram
Frida Fransson

Skrivet: 2014-01-07 // 10:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0