Klippan 18/5

Vilken dag! Pee Wee har varit såå jäkla fin på båda framridningarna OCH inne på banan! Jag är verkligen stolt och nöjd med henne, vilken ponny! 
 
FEI Lagtävlan: Finns inte mycket att säga om framridningen, hon var superfin från start! Inne på banan sen så var hon lika fin, dock så fick vi en hel del missar. Och de kostar en hel del.. vi fick trots allt totalt 62 % Vilket jag är nöjd med.
 
FEI Mästerskap: Finns inte så mycket att säga om framridningen här heller, hon var lika fin som inför första starten! Inne på banan likaså. Vi fick 2 stora missar: Bakdelsvändningen + skritten inför den och fel galopp i ena bytet i hörnan. Resultatet blev 64,2 % och första utanför placering, vilket det absolut var värt! Det var synd att vi hade de missarna med tanke på SM-kval där man ska få 65 %.. Men jag är såå nöjd och Pee Wee fick MASSOR med beröm efter denna dag! Vad hon har kämpat på och presterat, kan inte vara med nöjd med henne faktiskt! ♥
Har massor med fina bilder att visa!!
Tänkte även bjuda på en film från sista starten idag. Här ser ni så fin hon har blivit och hur mycket hon kommit upp i formen jämfört med innan! Störst skillnad ser man i galoppen. Vad tycker ni? Ser ni skillnad på henne?

Kommentarer
Matilda skriver

Guud vilken stor skillnad! Du har gjort ett riktigt bra jobb :D kan du inte lägga upp skillnadsbilder??

Svar: tack vad glad jag blir! :) ska försöka fixa det!
Frida Fransson

Skrivet: 2014-05-19 // 08:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0